افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام جهان لاغر

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام جهان لاغر


دانلود موزیک جدید جهان لاغر با صدای محسن چاوشی


Download Music Jahan e Laghar From Mohsen Chavoshi


Download New Music Mohsen Chavoshi Called Jahan e Laghar


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام جهان لاغر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ همراه با متن آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی و کد آهنگ جدید محسن چاوشی بنام جهان لاغر برای پخش در وبلاگ ها از سایت سبلان موزیک

 

متن آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی

 

  بخواب روی دست من جهان لاغر منو کمی نگاه کن نرو

بخند و روزگارمو دوباره مثل چشم هات شب سیاه کن نرو

به هر مسافری که جز من از لب تو سهم داشت

بگو جهان جدید نیست بگو فقط گناه داشت

اگر به من نمیرسید و این زمان مدید نیست

بریز روی شانه ام کمی ستاره از سرت کمی پرنده از دلت

اگر به یمن این ضریح شفا بگیرد این مریض دوباره در مقابلت

و شکر ای هوای بس و شکر ای تن شریف در زمانه ی عجیب

که هر چه عشق بی ثمر و عاشقانه مثل من غریب پشت هم غریب

من آب از سرم گذشت غریق را نظاره کن بیا کمی گناه کن

بیا ببر سر مرا و حال این شکسته را دوباره رو به راه کن

بریز روی شانه ام کمی ستاره از سرت کمی پرنده از دلت

اگر به یمن این ضریح شفا بگیرد این مریض دوباره در مقابلت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد