افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

افسانه ای از بهترین های ترانه در ایران

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عشق منی

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام عشق منی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد پهلان به نام عشق منی

شعر و ملودی : حامد پهلان ، تنظیم : امیر ارشیا ، میکس و مستر : محمد کلهر

دانلود آهنگ قدیمی دلقک محمد اصفهانی

بشنوید:

دانلود آهنگ لری حشمت رجب زاده داغ دل


متن آهنگ عشق منی حامد پهلان


  بیا پیشم ای مهربون


دوست دارم ای همزبون


اگه تو با من نمونی


میشم خراب و بی نشون


بیا پیشم ای مهربون دوست دارم ای همزبون


اگه تو با من نمونی میشم خراب و بی نشون


عشق منی تو دلمی تو خوشگلمی تو


جون منی تو دیوونتم عمر منی تو


عشق منی تو دلمی تو خوشگلمی تو


نفس منی دوست دارم عمر منی تو


بیا پیشم ای مهربون اگه تو با من نمونی


میشم خراب و بی نشون بیا پیشم


دوست دارم دوست دارم


اگه تو پیشم نمونی میشم خراب و بی نشون


عشق منی تو دلمی تو خوشگلمی تو


جون منی تو دیوونتم عمر منی تو


عشق منی تو دلمی تو خوشگلمی تو


نفس منی دوست دارم عمر منی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد